Reklamačný poriadok a reklamačný formulár

  • V zmysle Občianskeho zákonníka č. 40/ 1964 Zb., jeho novely č. 150/ 2004 a v súlade so zákonom č. 250/2007 Zb .z. a jeho novely č. 397/2008 Zb.z. o ochrane spotrebiteľa sa vydáva tento reklamačný poriadok, ktorým sa riadi postup pri prijímaní a vybavovaní reklamácií na všetok tovar zakúpený od firmy BR Export s r.o.
  • V súlade s vyššie uvedeným je na každý tovar poskytnutá zákonom stanovená záruka 24 mesiacov, a začína plynúť okamihom, kedy kupujúci tovar zaplatí a prevezme.
  • Záručná doba je obdobie, počas ktorého by si mal výrobok zachovať svoje kvalitatívne, estetické a úžitkové parametre. Počas tejto doby budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady na tovare, v prípade opodstatnenosti reklamácie odstránené bezplatne. Ak odstránenie závady nieje možné, má kupujúci nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a teda vrátenie peňazí. Čas, odkedy začína plynúť záručná doba, zistíte na doklade o kúpe ( faktúra ). Doklad si preto dôkladne uschovajte. Bez tohto dokladu nie je možné tovar reklamovať.
  • Po uplynutí záručnej doby nárok na uznanie reklamácie zaniká.
  • Aby bolo možné správne určiť pôvod chyby, výrobok reklamujte okamžite a neodkladne, teda ihneď po zistení chyby na tovare. Chybou sa rozumie nedostatok tovaru, ktorým je obmedzené, prípadne znemožnené jeho ďalšie používanie na daný účel.
  • Záručnú dobu si nemožno zamieňať so životnosťou výrobku, t. j. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a ošetrovaní môže tovar vzhľadom ku svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite používania vydržať. To znamená, že prirodzené fyzické opotrebovanie výrobku nie je dôvodom na reklamáciu.
  • Predávajúci zodpovedá len za materiálové vady a chyby výrobného charakteru.
  • Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli úmyselným poškodením, nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním, alebo nesprávnym ošetrovaním a udržia- vaním výrobku. Chyby výrobkov je potrebné uplatniť vždy v záručnej dobe.
  • BR Export s r. o., ako predávajúci, je povinný oprávnenosť reklamácie posúdiť a o výsledku reklamačného konania zákazníka neodkladne informovať a to buď telefonicky, zaslaním mailovej správy, príp. SMS.
  • Každá reklamácia musí byť vyriešená v zákonom stanovenej lehote, do 30 dní od dátumu jej uplatnenia.
  • V zmysle uvedeného Reklamačného poriadku Vám rekapitulujeme postup reklamácie:
  • Po zistení závady nás čo najskôr informujte
    / telefonicky, e-mailom, cez
    reklamačný formulár na našej stránke/
  • Pokiaľ je to možné zašlite nám fotodokumentáciu poškodenia výrobku.
  • Následne sa s Vami dohodneme o doručení výrobku na prevádzku, alebo na návšteve u Vás.
  • Ak ide o oprávnenú reklamáciu a odstrániteľnú vadu tovar opravíme.
  • V prípade, že ide oprávnenú reklamáciu a neodstrániteľnú závadu, zašleme Vám na výmenu rovnaký nový výrobok, alebo Vám poukážeme peniaze - poštovou poukážkou alebo bankovým prevodom na účet.

upozornenie pre zákazníka:
Reklamovaný tovar nikdy nezasielajte ako dobierku - takúto zásielku nemôžeme prevziať, a bude Vám vrátená späť. Aby bola reklamácia vybavená včas a k spokojnosti zákazníka je nevyhnutné, aby odberateľ tovar pri uplatnení reklamácie predložil riadne vyčistený, zbavený všetkých nečistôt
a s presným definovaním závad na tovare, spolu s dokladom potvrdzujúcim kúpu tovaru (faktúra).

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info